domingo, 8 de julio de 2007

Sopar panellet Estudiants

Ahir dissabte 7 de Juliol era el panellet dels estudiants. Com acostumem a fer ultimament, vam acudir al maset a sopar. Aquesta vegada eren tres cares classiques (Robert, Jose i Espinós) i un dessaparegut( Manolo Asensio). Ben pronte vam entrar en una acalorada discussió sobre el funcionariat i el mon empresarial, pero la discursió va acabar tots abraçats miran a Jesús mentre ens posava el quart o quint cubata. Ah, per cert, Jesús ens va convidar a l'ultim en maset. La cosa va acabar per les coves i poc a poc va anar complicant-se molt. Jo personalment vaig abandonar quan vaig vore eixa careta tipica que posa Manolo Asensio de bon xiquet en els ulls mitj plorant. Aixó volia dir que jo anava paregut i tocaba retirar-se.
En mitj de tanta barbaritat que vam dir, s'ens va ocurrir un lema per a la camiseta d'aquest mitj any, "Vale por una mona", per recordar aquells temps del patronato.
Va valdre la pena anar a sopar al maset. A vore si al proxim s'apunta mes gent

2 comentarios:

Anónimo dijo...

A vore si es de veres i fem la camiseta de vale por una mona, estaria molt bé, si et fa falta ajuda m'ho dius (Robert)

Anónimo dijo...

aixo robert si fa falta anira victorjcniuyk